Saturday, August 27, 2011

biar dia tahu erti cinta

In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful......
salam semua. :) now sy nk share tntg smthing yg saya rasa PENTING jgk dalam khdpn kita....hehe...

pada saya,,,,biar dia salah anggap,,,biar dia salah sangka,,,
biar dia tahu tntg keburukan,,,biar dia salah menduga,,,,
biar dia terima dalam hati yang ikhlas agar dia tidak menyesal di kemudian hari..
.
biar dia tahu segala-galanya...sebelum mengharap yang baik-baik....
jika dia betul-betul ikhlas,dia akan terima kekurangan yang ada...
dari hanya mengharap yang baik dan sempurna...

apa guna menghabis masa menunjukkan segala kebaikan,
bila dia tidak boleh menerima segala kelemahan dan kekurangan....
biar die kenal peragai kita yang sebenar...

biar dia tahu saya xpandai itu,,,saya xpandai ini,,,,
biar dia tahu saya xdapat penuhi sagala kehendaknya....
biar die tahu saya mungkin xdapat memenuhi expectation melangit dia tuhh....

dan biar dia tahu saya pernah punya masa lalu dan akan punya masa hadapan....
biar dia tahu tntg segalanya...agar dia dapat buat keputusan yang PALING tepat...
supaya dia tidak menyesal di kemudian hari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...